Nowości

Stali bywalcy na moim blogu zauważyli, że od zeszłej niedzieli zachodzą spore zmiany w wyglądzie strony.
Stwierdziłam, że stary design nie jest za bardzo atrakcyjny. Miałam w planach zrobić to dopiero po maturze, ale tak się jakoś złożyło, że już teraz bawię się css zamiast romantyzmem i pozytywizmem.

Zdjęcia zrobiłam nowym obiektywem Konica Minolta F4.0 35-70mm . Jak dla mnie to ma rewelacyjny bokeh. Minusów jak na razie nie znalazłam. Zaskoczę was, że obiektyw wyprodukowano 30 lat temu, a sprawuje się jak nowy. Niejeden nowiuśki przy nim wymięka. Cena jego to ok 150zł. Jednak, jeśli ktoś na niego poluje, to trzeba szukać na olx, allegro itd. Trafiłam na tą Minoltę przez przypadek. Bardzo się cieszę, że jestem jego nabywcą.

Zdjęcia na bieżąco pojawiają się na fanpagu mojego bloga. Więc jeśli chcesz oglądać moje fotki to zapraszam ;)

Komentarze

  1. ładne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wykonane za pomocą tych starszych obiektywów mają w sobie o wiele więcej magii niż te robione nowoczesnymi. Cudowne fotki! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny design!
    Śliczne zdjęcia, po prostu cudowne!
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcia :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszamy do nas http://zuzazuzanna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, u mnie też niedługo będzie post o podobnej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń

  7. śliczne zdjęcia. :)

    http://zyciowo-ksiazkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Wiosna, kwiaty... super fotki
    Swoją drogą otoczenie idealne na naukę romantyzmu ;-))
    Pozdr
    http://moczary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia a Ty mówisz ,że to jest amatorskie :) To jest ŚLICZNE !!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://martynaa-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia :)
    zapraszam również do mnie: http://wersiiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto czasami przysiasc i popracowac nad designem. ja ostatnio sporo czasu na tym stracilam ale z efektow jestem jak najbardziej zadowolona :) Dziekuje ci kochana za komentarz. Cieszy mnie to ze ktos jeszcze czyta moje wpisy :)
    Co do zdjęc sa świetne! Fajnie uchwyciłas ta wiosnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie czasami odświeżyć bloga i zmienić design.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite zdjęcia, piękna głębia i plastyczne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemnie się patrzy :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście, tło genialnie wychodzi :) cudowne zdjęcia!
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, przyciągają wzrok ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne zdjęcia! Jakiego aparatu używasz? :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SONY a390.
      Lecz do tych zdjęć wykorzystałam obiektyw Konica Minolta f4.0

      Usuń
  19. Oo, bardzo ładne fotki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia bajeczne, masz dobry sprzęt, chęci i jak widać talent. Szkoda, że jest ich tak mało.
    Jedyną uwagą jest muzyka na blogu - wielu czytelnikom się to nie podoba, gdyż słuchają własnej muzyki, bądź nie chcą dostać zawału :)

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za konkretny komentarz ;) wiecej zdjęć pojawi się już pojutrze. Zapowiedź ich dodałam na fanpagu Bloga gdzie również zapraszam. muzyka jest, lecz nie jest ona automatyczna, dzięki temu kto jest ciekawy mojej playlisty, może sobie posłuchać.

      Usuń
  21. śliczne zdjecia! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę fajny efekt daje ten obiektyw, zdjęcia wyglądają magicznie :) Zawsze miło posłuchać Myslovitz :)

    http://0czykota.blogspot.com/