Przejdź do głównej zawartości

Wszystko się budzi.


Wszystko się budzi do życia. Tak jest też z moim blogiem. Bardzo go zaniedbałam, lecz najpierw nie miałam czasu na zdjęcia, a później oddałam aparat do czyszczenia :) Na szczęście jest już ze mną z powrotem.
Pięknie wewnątrz wyczyszczony. Ostatnim czasem rozglądam się za jakimś filtrem szarym, bo naoglądałam się zdjęć krajobrazów i bardzo mnie sobą zachwyciły. Co do bloga, to postaram się wstawiać posty w weekendy. W te 2 dni wolnego mogę na spokojnie usiąść i zająć się moimi fotkami, aby wam tutaj udostępnić. Ten kto zalajkował moją stronę na fb pewnie widział, że dodałam zdjęcia z Czarnogóry i Turcji. Także, jeśli ktoś chce je zobaczyć to zapraszam (link jest na bocznym pasku bloga).
Żeby nie być gołosłowną dodaję parę zdjęć z tego tygodnia. Czasem będzie ich więcej, czasem mniej, ale zawsze coś ;)
Miłego dnia!



Komentarze

  1. Sliczne zdjęcia ! :)

    Zapraszam do mnie :
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, naprawdę jesteś amatorką??? :*
    https://lifexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się to ostatnie, ale chmury też niesamowite i ta łuna...!
    Będę do Ciebie zaglądać...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia... Ostatnie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amatorka? Genialne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zdjęcie jest genialne
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze zdjęcie jest najlepsze. :) A do ostatniego, bym dodała trochę cienia. :)
    Pozdrawiam. :)
    http://riotdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia:) OOO ja też muszę oddać aparat do czyszczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ostatnie bardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie mega <3
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.