Przejdź do głównej zawartości

Spacery cd



No i co tutaj robić? Iść na spacer. Wieczorami zabieram mojego psa na długie spacery. Tym razem miałam zamiar iść na zachód, ale słońce było za mocne, a później go nie było widać. Muszę znaleźć inną miejscówkę. Nawet wiem gdzie mogłabym się wybrać. Dobrym celem byłby most na Międzyrzeczu. Tam jest ślicznie gdy słońce zachodzi, a niebo przebiera przeróżne kolory.


W tym tygodniu najprawdopodobniej jadę do Torunia złożyć papiery. Jest to świetną okazją na nowe zdjęcia. Co prawda będzie to wszystko w przelocie, ale mam nadzieję, że uda mi się zrobić kilka ujęć.

Komentarze

  1. piękne zdjęcia ♥ szczególnie urzekło mnie zdjęcie tego szkiełka hah :)

    ja również poszukuję miejsca, by porobić zdjęcia zachodowi słońca :( wszędzie rosną drzewa grrr!

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest z myślą o moim wyzwaniu. Szukam drobnych elementów, wyróżniających się w czymś większym. To szkiełko znalazłam na polu. Znajdowało się na starym słupku granicznym.

      Usuń
  2. Patrząc na zdjęcie bociana i domu w polu od razu mam pozytywne skojarzenia z Polską :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo że amatorsko, robisz piękne zdjęcia:) Ja mam lustrzankę Sony alfa 330, a potrafię robić zdjęcia tylko w trybie automatycznym...

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas to zmienić :) Małymi krokami do przodu. Tryb manualny nie jest taki straszny jak się wydaje, a sprawia o wiele więcej radości niż automat :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.