Przejdź do głównej zawartości

Cracov cd.


Tak jak pisałam w zeszłym poście, tak teraz to spełniam. Moją fotorelację zatrzymałam na tym, że poszliśmy na krakowski rynek. Natrafiłyśmy na Festiwal Tańców Dworskich i tak nas to wciągnęło, że stałyśmy tam prawie 2h. Obejrzałyśmy w sumie 4 przedstawienia. Myślę, że jest to bardzo fajna atrakcja dla turystów, ponieważ wątpię, aby ktoś się skusił na takie coś, gdyby zobaczył plakat. W taki oto sposób, mogłyśmy poznać coś nowego.


Nie wiem tak właściwie, co to była za bajka. Miałam wrażenie, jakby była to Śpiąca Królewna, ale ze zmienionym zakończeniem. Gdy zły czarnoksiężnik zobaczył jak królewna tańczy zakochał się w niej i zmienił swoje niecne plany. Zaklęte wrzeciono wyrzucił poza scenę. Było to jedne z lepszych przedstawień.



Tańce dworskie nie ograniczają się tylko do tańców, które kojarzymy z Europą środkową. Na scenie pojawiło się także flamenko.








Kolejne przedstawienie... Kopciuszek :)






Ostatniego nie obejrzałyśmy całego. Czas zbierać się do domu.


Jeszcze ostatnie zdjęcia po drodze i kierujemy się w stronę dworca.



Komentarze

  1. Bardzo ciekawy występ, pełen ekspresji, nie wiem jak wyglądało to na żywo ale flamenco wygląda najlepiej :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny jest Kraków . podoba Ci się?;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że Wrocław wydaje mi się ładniejszy i przyjemniejszy, to i tak Krakowem nie pogardzę. Możliwe, że jest to "zmęczenie materiałem", jednak nie mogę powiedzieć, że nie jest to urocze miastem. Po za tym, do Krakowa mam o wiele bliżej niż do Wrocławia.

      Usuń
  3. Ciekawy post,pozazdrościć,bo sama chętnie bym obejrzała taki pokaz. Zaintrygował mnie pierwszy i drugi występ,chętnie zobaczyłabym to na własne oczy. Zdjęcia bardzo fajnie skomponowane, ostatnie dwa robią wrażenie. Oby tak dalej.

    http://angelikapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja! Nie łatwo robić zdjęcia, kiedy ludzi tańczą, ja to wiem na pewno :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.