Przejdź do głównej zawartości

WYNIKI !

Pewnie jesteście ciekawi kto otrzyma książki z rozdania. Ja już wiem ;) Nie będę was trzymać w dalszej niepewności.

1. Pretty Little Liars Kłamczuchy powędruje do Rushi Sukiyoushoku.
2. Pretty Little Liars Bez Skazy wyślę do Zawieszonej w Czasie
3. Pretty Little Liars Doskonałe leci do Sapphire Blog
4. Jeden Dzień otrzyma Emilia Kejna
5. Mofongo jest dla Good girl.

Wiadomości zostaną wysłane do zwycięzców drogą mailową. Na odpowiedź czekam 5 dni. Jeśli w tym czasie nie dostanę maila zwrotnego, wylosuję nowego zwycięzcę.

Wszystkim osobom wylosowanym gratuluję ;)

A na moim blogu już wkrótce pojawi się post o moim pobycie w Darłówku, z którego wróciłam przedwczoraj. Zdjęcia możecie już teraz obejrzeć na fanpagu. Jednak to nie wszystkie, które udało mi się zrobić... wszystko w swoim czasie :)

EDIT1: Nie dostałam odpowiedzi od Good Girl, dlatego książka zostanie wysłana do Klaudii Malik.

Komentarze

  1. Dziękuję <3 Odpisałam Ci już na email :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, w ostatnim czasie przez szkole zapomniałam o konkursach. Przez własną głupotę straciłam nagrodę. No cóż Dziękuję za zabawe : ) i gratuluje innym

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.