Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie roku 2016

Kolejny rok przeminął. Kolejny czas na podsumowania. Już pojutrze pożegnamy 2016 rok, który okazał się bardzo owocny w rozwój mojego warsztatu i galerii. W tym roku w czołówce znalazły się zdjęcia z imprezy mikołajkowej WMiI,  a zaraz za nimi efekty z sesji Bartka, na której po raz pierwszy użyłam lampy. Zwycięskie zdjęcia zobaczcie sami:



I miejsce

II miejsce

III miejsce


W tym roku udało mi się uzyskać pierwszą akredytację, dzięki której miałam możliwość oglądania meczów drużyny hokejowej: Nesta Mires Toruń.


W klubie studenckim Kotłownia 2.0 wykonywałam zdjęcia na imprezie mikołajkowej zorganizowanej przez samorząd studencki WMiI.


Udało mi się wykonać 3 sesje zdjęciowe:

Majowa sesja z Żakliną i Bartkiem

Jesienna sesja Anity
Wieczorna, jesienna sesja z Bartkiem

























Uwieczniłam wspaniałe wakacje w Portugalii:



Oprócz tego wszystkiego, wydarzyło się wiele przyjemnych rzeczy, przy których oczywiście towarzyszył mi aparat: urodziny znajomych, Port Pieśni Pracy, zawody siostry... Mam nadzieję, że kolejny rok będzie równie owocny jak ten mijający :)

Kochani... chciałabym Wam życzyć, abyście potrafili przeżyć nadchodzący Nowy Rok tak, jak sobie go zaplanowaliście. Czerpcie z niego pełnymi garściami!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.