Dzień jak co dzień

Nie będę rozpisywać się o walentynkach. Każdy przecież wie, że dzisiaj są. Jedni tolerują inni nie. Ale nie z tym dzisiaj do was przychodzę. Wczoraj byłam z moim chrześniakiem na małej sesji. Fajnie, że chociaż on lubi jak mu się robi zdjęcia. Mam na kim ćwiczyć. Myślę, że nie mogę narzekać na nasze efekty, ale nie są to jakieś rewelki, bywało lepiej ;) Ale jak ja to lubię mówić "nie ma lipy". Zapraszam do oglądania.

Komentarze

  1. ale ile jeszcze śniegu macie. ;) u mnie same smętne resztki i bardzo dobrze, bo nie przepadam za nim. ;) a chrześniak szalenie fotogeniczny, dobry kontakt z aparatem ma i świetnie wyszedł na Twoich zdjęciach. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Twój chrześniak - mały model. ;))
    Pozdrawiam, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dziecko, ładny blog :)

    http://myuncanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis! Pozdrawiam. Zapraszam do mnie http://asiikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny model! <3
    Zdjęcia wyszły świetnie ;)

    Zapraszam również fotografuje amatorsko mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice pictures of the kid.Very lovely and cute.
    Enter a photo and participate and win great prizes.
    http://findshopping.blogspot.in/2013/03/usa-online-shopping-sites-art-photo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry zdjęcia, fajny dzieciak z fajną kurtką. xD
    Też mogłabym być chrzestną, ale byłam za młoda...
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne maleństwo;)

    http://malenkafotografia.blogspot.com/