Przejdź do głównej zawartości

Juwenalia


W czwartek miałam okazję być na Juwenaliach Śląskich. Zaraz po maturze z angielskiego (tak.. zdałam! dzięki wszystkim za wsparcie) wybrałam się z Anią na Ligotę. Zapowiadało się, że będzie to udany koncert.
Jednak już na początku było spore opóźnienie (prawie 2h!!). Po długim oczekiwaniu na scenę wyszedł pierwszy zespół akademicki, niestety nie pamiętam nazwy. Nie wiem tak właściwie, jaki rodzaj muzyki oni grali, lecz nie przypadli mi do gustu.


Później na scenę wkroczyły Colory. Młody zespół tworzący Indie Rocka. Bardzo fajnie im wyszły wszystkie utwory. Ludzie się zlecieli pod scenę. Ich strona internetowa jest tutaj.






 Następnie było: Trzeci wymiar, Mesajah, Donatan i Cleo. Niestety nie miałam okazji zostać na tych artystach. Kiepski dojazd i brak nocnych połączeń do Sosnowca zmusiło mnie na szybki powrót do domu. Dzisiaj wybieram się na Piknik Rodzinny. W przyszłym tygodniu dodam fotorelację. Zapraszam do Karmeness, z którą byłam na sesji, a zdjęcia pokazałam w zeszłym tygodniu. Również warto zajrzeć do Scream of Future, internetowej gazety, z którą udało mi się podjąć współpracę :)

Komentarze

  1. Często właśnie brak dojazdów wszystko psuje. Może za rok się uda :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia, moge poznać model aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony Alfa 390. Niestety nie ma ich już w sprzedaży.

      Usuń
  3. To szkoda, że nie mogłaś zostać dłużej.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogłaś zostać, ale chyba dobrze się bawiłaś ;) Super zdjęcia ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, gratuluję zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia
    Zapraszam http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.