Przejdź do głównej zawartości

Majówka

Mimo licznych zapowiedzi deszczu, majówka okazała się być słoneczna. Nie marnowaliśmy czasu i pojechaliśmy na działkę. Była to świetna okazja, aby znowu porobić zdjęcia.
Babcia bardzo dba o działkę. Ma tam mnóstwo kwiatów, warzyw i owoców. W wakacje jest to jej 2 dom. Powietrze jest tam świeższe i o wiele przyjemniej się śpi. Również uwielbiam tam jeździć, aby wypoczywać. Cisza, spokój, czego chcieć więcej.





 Więcej zdjęć znajdziecie na fb Edzia Photoamator.
Jeśli jest ktoś chętny na zdjęcia to piszcie śmiało ;) Jestem otwarta na was i wasze propozycje. Już po maturze, więc czasu mam sporo do wykorzystania. Czekam na was!

Komentarze

  1. ja jeszcze czekam na ostatnie matury... ostatnią mam dopiero w następny poniedziałek. Trochę szkoda że tak długo muszę czekać na ostatnie matury, ale z drugiej strony zdążę się lepiej przygotować na np. polski ;)

    piękne zdjęcia! Uwielbiam kwiaty wiśni :D
    www.eliza-zdybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda mam jeszcze przed sobą ustną. Polski -20 maja i Angielski - 28. Ale dzisiaj napisałam matmę rozszerzoną, to teraz będzie z górki ;)

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia;) dziękuję za komentarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że majówkę miałaś mega udaną :D ja taką średnią w sumie ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ja też byłam uradowana, że pomimo deszczowej pogody majówka była słoneczna. :D

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to ostatnie. ;)
    Moi dziadkowie też mają działkę, ale bywam tam rzadko, bo mieszkają w innym mieście.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    U mnie majówka była bardzo słoneczna i spędziłam ją aktywnie :)

    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja taką działkę mam praktycznie cąły czas. Mieszkam w niewielkiej wsi, gdzie domy oddzielają liczne i naprawdę duże pola. Z tarasu mam widok akurat na pastwisko z pasącymi się końmi mojego sąsiada. W zasadzie tuż za płotem. Bardzo uspokajający widok c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! :) ja niestety nie mam działki :/ cóż coś za coś, prawda? :D

    do nowego posta dodałam trochę moich zdjęć, może ocenisz? :)
    obserwuję i będę wpadała częściej :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! :)

    Zapraszam : http://littlealex90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie na szczęście majówka była z deszczem więc aż tak bardzo nie miałam wyrzutów, że siedzę w domu i się uczę do matury ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, szczególnie spodobało mi się to ostanie! :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia kwiatów wychodzą Ci naprawdę dobrze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, nie zmarnuj takiego talentu.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. drugie zdjęcie jest najlepsze, ciekawie wykadrowane :)
    zostanę TU chyba na dłużej, obserwuję


    pozdrawiamy!
    nasz blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pierwsze zdjęcie ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, żywe kolory, wiosenne. Warto korzystać z uroków wiosny, którą idealnie uchwyciłaś na zdjęciach. :))
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.