Przejdź do głównej zawartości

Majówka

Mimo licznych zapowiedzi deszczu, majówka okazała się być słoneczna. Nie marnowaliśmy czasu i pojechaliśmy na działkę. Była to świetna okazja, aby znowu porobić zdjęcia.
Babcia bardzo dba o działkę. Ma tam mnóstwo kwiatów, warzyw i owoców. W wakacje jest to jej 2 dom. Powietrze jest tam świeższe i o wiele przyjemniej się śpi. Również uwielbiam tam jeździć, aby wypoczywać. Cisza, spokój, czego chcieć więcej.





 Więcej zdjęć znajdziecie na fb Edzia Photoamator.
Jeśli jest ktoś chętny na zdjęcia to piszcie śmiało ;) Jestem otwarta na was i wasze propozycje. Już po maturze, więc czasu mam sporo do wykorzystania. Czekam na was!

Komentarze

  1. ja jeszcze czekam na ostatnie matury... ostatnią mam dopiero w następny poniedziałek. Trochę szkoda że tak długo muszę czekać na ostatnie matury, ale z drugiej strony zdążę się lepiej przygotować na np. polski ;)

    piękne zdjęcia! Uwielbiam kwiaty wiśni :D
    www.eliza-zdybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda mam jeszcze przed sobą ustną. Polski -20 maja i Angielski - 28. Ale dzisiaj napisałam matmę rozszerzoną, to teraz będzie z górki ;)

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia;) dziękuję za komentarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że majówkę miałaś mega udaną :D ja taką średnią w sumie ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ja też byłam uradowana, że pomimo deszczowej pogody majówka była słoneczna. :D

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to ostatnie. ;)
    Moi dziadkowie też mają działkę, ale bywam tam rzadko, bo mieszkają w innym mieście.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    U mnie majówka była bardzo słoneczna i spędziłam ją aktywnie :)

    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja taką działkę mam praktycznie cąły czas. Mieszkam w niewielkiej wsi, gdzie domy oddzielają liczne i naprawdę duże pola. Z tarasu mam widok akurat na pastwisko z pasącymi się końmi mojego sąsiada. W zasadzie tuż za płotem. Bardzo uspokajający widok c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! :) ja niestety nie mam działki :/ cóż coś za coś, prawda? :D

    do nowego posta dodałam trochę moich zdjęć, może ocenisz? :)
    obserwuję i będę wpadała częściej :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Chętnie do ciebie zajrzę.

      Usuń
  10. Super zdjęcia! :)

    Zapraszam : http://littlealex90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście majówka była z deszczem więc aż tak bardzo nie miałam wyrzutów, że siedzę w domu i się uczę do matury ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, szczególnie spodobało mi się to ostanie! :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia kwiatów wychodzą Ci naprawdę dobrze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, nie zmarnuj takiego talentu.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. drugie zdjęcie jest najlepsze, ciekawie wykadrowane :)
    zostanę TU chyba na dłużej, obserwuję


    pozdrawiamy!
    nasz blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pierwsze zdjęcie ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, żywe kolory, wiosenne. Warto korzystać z uroków wiosny, którą idealnie uchwyciłaś na zdjęciach. :))
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie roku 2016

Kolejny rok przeminął. Kolejny czas na podsumowania. Już pojutrze pożegnamy 2016 rok, który okazał się bardzo owocny w rozwój mojego warsztatu i galerii. W tym roku w czołówce znalazły się zdjęcia z imprezy mikołajkowej WMiI,  a zaraz za nimi efekty z sesji Bartka, na której po raz pierwszy użyłam lampy. Zwycięskie zdjęcia zobaczcie sami:

Żaklina i Bartek.

Sesja skończona. Nareszcie. Cały czerwiec był jedną wielką harówką. Jednak zanim cały sajgon się rozpoczął znalazłam czas na przyjemności. Jedną z nim była sesja zdjęciowa z Żakliną i Bartkiem. Przeszliśmy się Toruńską starówką oraz bulwarem. Zrobiliśmy ponad 500 zdjęć. Wydaje się dużo? Wcale tyle nie jest, bo wybrałam z tego 35 fotografii, z których jest kilka moich ulubionych. Ogólnie wynik bardzo dobry. Z efektów naszej współpracy jesteśmy wszyscy zadowoleni. Zaraz po powrocie na studia będzie kolejna sesja z Żakliną i Bartkiem, a ja już mam głowę pełną pomysłów (ale nie zdradzę jakich). Moja lista chętnych na zdjęcia powiększa się coraz bardziej. Bardzo mnie to cieszy, bo to oznacza tylko jedno... robię postępy, jest coraz lepiej.

W planach mam ukończenie jakiegoś kursu lub znalezienie grupy fotograficznej w Toruniu, aby móc doszkolić swój warsztat. Jeśli śledziłeś moją stronę na facebooku, zauważyłeś zdjęcia z dwudniowych warsztatów pt.:"co amator wiedzieć powinien". Ju…

Pierwsze testy

Wczorajszy dzień miałam poświęcić na naukę. Jak pewnie się domyślacie, wszystkie plany pokrzyżowały się. Wieczorem stwierdziłam, że wezmę psa na spacer na wały. Przy okazji poszła z nami moja siostra. Jak miałam taką załogę ze sobą to żal ściskał serce, żeby nie brać aparatu. Długo nam to nie zeszło. Po 20:00 już wróciliśmy. Zjedliśmy kolację i zaczęliśmy zgrywanie zdjęć. Oczywiście wcześniej nie przeczytałam instrukcji Canona i już zaczęły się problemy. Zdjęć nie udało się zgrać, bo komputer widział kartę w aparacie jako aparat i dupa blada. Zdjęcia mi się usunęły i musiałam je odzyskiwać. Mam to głupie szczęście, że w moim starym PC czytnik kart CF. Nim udało mi się odzyskać zdjęcia minęło sporo czasu i jak się nie obejrzałam dochodziła 23. No i z mojej nauki nici, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dzięki całej tej akcji mogę dzisiaj podzielić się z wami efektami uzyskanymi na pierwszych zdjęciach nowym sprzętem ;)











I chciałam wam przypomnieć o trwającym konkursie na f…