Przejdź do głównej zawartości

Nowe życie?

Od dwóch dni jestem w Toruniu. To właśnie w tym pięknym mieście spędzę najbliższe 3 lata, jeśli nie dłużej. To właśnie na UMK rozpoczęłam piękne studia o nazwie matematyka i ekonomia. Brzmi strasznie? Nie dla mnie.
Po dzisiejszych ćwiczeniach mam wrażenie, że pasja królową nauk powróci. Po liceum nie wierzyłam, że jeszcze kiedyś tak będę myśleć. Mam nadzieję, że to optymistyczne myślenie pozostanie jak najdłużej. Ogólnie rzecz biorąc, to dużo się dzieje, ale nie będę was tym zajmować. To co mnie kręci nie koniecznie musi was interesować. Kolokwia? Egzaminy, zajęcia... przecież sami macie tego sporo ;)
Miastem jestem zauroczona. Nigdy wcześniej nie byłam w Toruniu. Jestem 400 km od domu, w mieście, którego totalnie nie znam. Jednak nie ma źle, jakby się mogło wydawać. Po woli, odkrywam zakamarki miasta. Dzisiaj wybrałam się na wieczorny spacer. Myślę, że w najbliższym czasie dużo zdjęć trafi na bloga i na fb z moich spacerów. W planach mam zwiedzenie całego miasta. Fajnie jest wiedzieć, gdzie się mieszka ;)






Komentarze

  1. no nieźle. :) studia w Toruniu brzmią świetnie, bo z tego co sama zauważyłam, miasto jest przepiękne. na Twoich zdjęciach też to doskonale widać. :) a kierunku gratuluję, nie brzmi nudno, tylko szalenie poważnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie i powodzenia na studiach!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jesteś w Toruniu to serdecznie polecam zajrzeć na mojego bloga, gdzie opisuję toruńskie jedzenie - na pewno Ci się przyda w studenckim życiu. http://elkebabus.blogspot.com/ :) Witamy u Nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za powitanie ;)
      a twój blog obserwuję już od dawna ;)

      Usuń
  3. Jakie magiczne zdjęcia! :-)
    xoxo,

    Proszę o pomoc w klikaniu, odwdzięczam się odwiedzinami!
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/09/dresslink-wishlist-1simple-autumn.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.