Przejdź do głównej zawartości

Brak weny, brak chęci... ja chcę wolne!!


Totalnie się wypalam... na nic nie mam ochoty ani siły...w weekend miałam tyle do roboty, a w końcu nic nie zrobiłam. Całkowity leń. Jedyne do czego udało mi się zmusić, to był krótki spacer na górkę.
Chciałam złapać zachód słońca. Ale tutaj lipa. Na sam koniec, na to na co najbardziej czekałam, słońce zaszło za chmury... Ogólnie nie jestem za bardzo zadowolona z tych zdjęć.
No ale oceńcie sami...


Tak piszę wam jak to było.. o tym całym rozczarowaniu. I ta myśl nagle. Czy ja włożyłam z powrotem legitkę? Otwieram patrzę... nie ma! Całe szczęście, że dzisiaj kanary nie jeździły, a w pociągu konduktor nie domagał się o legitymację... Dwa mandaty w 1 dzień? To by było szaleństwo...



A dzisiejszy dzień? Totalny odlot... zniechęcenie do jakiejkolwiek pracy i do jakiegokolwiek myślenia... Ale za to głupawka robiła swoje.. ;) 

Godzina 13.30, przerwa między biologiami...
Ja: Dziewczyny... macie coś słodkiego?
An: Niestety, nie mam... ale też bym coś zjadła..
Ag: Ja też nie mam...
<ja.. myślę, myślę>
Ja: wiem!! Wbijamy do prof. N.! Mamy cukierki w szafce!
An: Dobra.. ale pomóż mi wstać.. xd
<w sali>
Prof: Co tam chciałyście? Jeszcze macie lekcje?
Ja: No tak.. jeszcze jedna biologia. Na wyżerkę przyszłyśmy :D Otworzy profesor szafkę?

I tak zdobyłyśmy resztkę cukierków z dnia chłopaka.. xd

______________________________________________________

Tak w ogóle to udało mi się dojść do finału... także jakbyście mogli oddać swój głos na moje zdjęcie, byłabym baardzo wam wdzięczna.. :) Link macie -> tutaj

Komentarze

  1. Oba zdjecia mi się podobają, chociaż drugie ma większą magię. W ogóle dobre miejsce na robienie zdjeć chyba :) tak teraz myślę, że chyba nie mam żadnego zdjęcia zachodu słońca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są naprawdę ładne ;) przez ciebie zachciało mi się czegoś słodkiego xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcie mi się bardziej podoba.
    No, to fart z tymi cukierkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.