Zabiegana Edzia...

Jak to u mnie bywa, wszędzie mnie pełno i jak zwykle mam ręce pełne roboty.
Akurat mam chwilę odpoczynku przy obiado-kolacji to wpadłam na chwilę.
Chciałam się wam pochwalić, co udało nam (dziewczynom) się wykombinować dla klasowych chłopaków.

To nie wszystkie słoiki. Było ich 26 ;) Roboty multum. Gdyby nie pomoc babci, z którą siedziałam do 1 nad ranem oraz pomoc dziewczyn na wf o 7 rano to nie wyrobiłabym z tym wszystkim. Zamieszania pełno. Pracy jeszcze więcej. O nerwach przy lipnym zszywaczu już nie wspomnę. Ale reakcja chłopaków bezcenna. Bardzo byli zadowoleni ;)

A teraz lecę się uczyć i robić zadanie. ;) See you.!
Ps. Dostałam 4 z Niemca... Oh yeah :D

Komentarze

  1. Fajny prezent wykombinowałaś . ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie byłyśmy takie pomysłowe w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my co roku staramy się wymyślić coś oryginalnego. ;) Bo niestety jest nas tylko 8, a facetów 25 + wychowawca. W pierwszej klasie kupiliśmy im po czekoladzie, do tego dostali kupony na uściski, które mogli wykorzystać tylko w 30 września. Zaś w drugiej klasie robiłyśmy im własne wypieki, jakieś ciastka, ciasteczka itp.