Przejdź do głównej zawartości

Świątecznie


Święta się jeszcze nie skończyły, to prawda, ale już nie planujemy żadnych wyjazdów. Dzisiaj wróciłam od babć i to by było na tyle :P Oczywiście po drodze chciałam zahaczyć o Imielin bo jest prześlicznie ubrany.
Mój tata się zgodził no i mam parę fotek. Z wczorajszej wigilii mam zdjęcia, w tym jedno rodzinne, które totalnie nie wyszło... Słabe światło i brak opcji flesha przy samowyzwalaczu sprawiło, że fotki są niedoświetlone i całe zaszumione (przez ISO 3600). Zrobiłam co mogłam, ale Photoshop jest ponad moje siły...








Komentarze

  1. Rzeczywiście pięknie jest ubrane to miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam wygląda, choineczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo świątecznie. Jeśli mieszka Pani w Małopolsce, to Wolbrom zaprasza! Dlaczego w nazwie bloga jest "amatorska" fotografia? Moim zdaniem nie jest to amatorskie. Zdjęcia są całkiem, całkiem. :-)
    Pozdrawiam,
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) To motywuje. Jestem z pogranicza Śląska z Małopolską (niewielka miejscowość Wola, w okolicy Brzeszcz i Oświęcimia).
      Jest kilka powodów tej "amatorszczyzny". Wszystkim słowo to kojarzy się z początkami i prostymi pracami, nad którymi trzeba sporo pracować. No z tej strony można powiedzieć, że jestem tym "fotografem". ;) Ale między fotografem, a amatorem jest taka różnica, że fotograf zarabia na swoich pracach, zaś amator nie. Czasami ci amatorzy mają lepsze prace od tych zarabiających. Oczywiście, siebie do tej grupy nie zaliczam. Mam wiele niedociągnięć, no i nie zawsze potrafię dobrać odpowiednio ustawienia... Czeka mnie jeszcze wiele pracy i cierpliwości :)

      Usuń
  4. Jejku świetne zdjęcia <3 Ja byłam w Warszawie też miasto pięknie ozdobione :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :) Ale miasto naprawdę pięknie ozdobione ! w rzeczywistości musi być cudownie ! Wesołych Świąt ! http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3
    Miasto pi eknie przystrojone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie ten Imielin prezentuje się na zdjęciach i jak na nocne fotografie są one naprawdę świetnej jakości, gratuluję rewelacyjne zdjęcia. :) bardzo lubię jak miasta stroją się na Święta, przez cały rok powinny być tak pięknie oświetlone, bo wtedy są zdecydowanie bardziej klimatyczne. :)
    Wesołych Świąt! :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię oglądać takie piękne, nastrojowe zdjęcia. :-)

    Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ! :)

    http://natalievalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjecia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie z choinką bardzo klimatyczne :)

    Wpadnij na nasze forum forumeking.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia świetne, profesjonalne :))
    Dobra robota!
    Pozdrawiam:)
    http://jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taki klimat na zdjęciach. :)

    Zapraszam do mnie: http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne ozdoby choinkowe ! <3 Ze zdjęcia wynoszę że zgrana z Was rodzina<3
    Ja niestety święta spędziłam w domu :C
    Cudowne klimatyczne zdjęcia!

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie ozdobiona jest ta miejscowość ;) bombka jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. No muszę przyznać, że rzeczywiście ładnie przystrojono Imielin ;) Fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent do robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia !♥

    zapraszam do mnie http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)
    Zapraszam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super!!:)

    zapraszam
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przepięknie przystrojone miasto. domowa choinka z resztą też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie ozdobione jest to miasto! Cudnie wręcz. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miasto wygląda ślicznie :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie roku 2016

Kolejny rok przeminął. Kolejny czas na podsumowania. Już pojutrze pożegnamy 2016 rok, który okazał się bardzo owocny w rozwój mojego warsztatu i galerii. W tym roku w czołówce znalazły się zdjęcia z imprezy mikołajkowej WMiI,  a zaraz za nimi efekty z sesji Bartka, na której po raz pierwszy użyłam lampy. Zwycięskie zdjęcia zobaczcie sami:

Żaklina i Bartek.

Sesja skończona. Nareszcie. Cały czerwiec był jedną wielką harówką. Jednak zanim cały sajgon się rozpoczął znalazłam czas na przyjemności. Jedną z nim była sesja zdjęciowa z Żakliną i Bartkiem. Przeszliśmy się Toruńską starówką oraz bulwarem. Zrobiliśmy ponad 500 zdjęć. Wydaje się dużo? Wcale tyle nie jest, bo wybrałam z tego 35 fotografii, z których jest kilka moich ulubionych. Ogólnie wynik bardzo dobry. Z efektów naszej współpracy jesteśmy wszyscy zadowoleni. Zaraz po powrocie na studia będzie kolejna sesja z Żakliną i Bartkiem, a ja już mam głowę pełną pomysłów (ale nie zdradzę jakich). Moja lista chętnych na zdjęcia powiększa się coraz bardziej. Bardzo mnie to cieszy, bo to oznacza tylko jedno... robię postępy, jest coraz lepiej.

W planach mam ukończenie jakiegoś kursu lub znalezienie grupy fotograficznej w Toruniu, aby móc doszkolić swój warsztat. Jeśli śledziłeś moją stronę na facebooku, zauważyłeś zdjęcia z dwudniowych warsztatów pt.:"co amator wiedzieć powinien". Ju…

Pierwsze testy

Wczorajszy dzień miałam poświęcić na naukę. Jak pewnie się domyślacie, wszystkie plany pokrzyżowały się. Wieczorem stwierdziłam, że wezmę psa na spacer na wały. Przy okazji poszła z nami moja siostra. Jak miałam taką załogę ze sobą to żal ściskał serce, żeby nie brać aparatu. Długo nam to nie zeszło. Po 20:00 już wróciliśmy. Zjedliśmy kolację i zaczęliśmy zgrywanie zdjęć. Oczywiście wcześniej nie przeczytałam instrukcji Canona i już zaczęły się problemy. Zdjęć nie udało się zgrać, bo komputer widział kartę w aparacie jako aparat i dupa blada. Zdjęcia mi się usunęły i musiałam je odzyskiwać. Mam to głupie szczęście, że w moim starym PC czytnik kart CF. Nim udało mi się odzyskać zdjęcia minęło sporo czasu i jak się nie obejrzałam dochodziła 23. No i z mojej nauki nici, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dzięki całej tej akcji mogę dzisiaj podzielić się z wami efektami uzyskanymi na pierwszych zdjęciach nowym sprzętem ;)











I chciałam wam przypomnieć o trwającym konkursie na f…