Przejdź do głównej zawartości

Zimowo na Woli...


Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Oczywiście, ja jak zwykle jestem zalatana. To, że mam wolne od szkoły wcale nie zwolniło mnie od innych obowiązków... Wręcz przeciwnie. Mam iż aż nad to. Ale nie mogę narzekać... przynajmniej nie nudzę się w tym moim pokręconym życiu... ;) Dzisiaj udało mi się pstryknąć po drodze do Dżasy parę zdjęć... Miłego oglądania...

Ale zanim zobaczycie fotki... chciałam podziękować Ewie za przesyłkę ;) Dzisiaj dotarła do mnie nagroda z rozdania na jej blogu ;) Blogi Ewy: Kanwuje , Acne Skin , Czytam w firmie .






Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)
    http://nataicudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już któryś raz tutaj jestem... Po prostu lubię oglądać zdjęcia robione przez innych. Najbardziej podoba mi się ostatnie ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratuluje wygrania w tym rozdaniu:)
    Ładne zimowe zdjęcia:D

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak trzeba się z tego cieszyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na ten odwilż, nienawidzę śniegu, zimy i wszystkiego co związane z zimnem! :(
    ps sliczne zdjęcia :3
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia, klimatyczne <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia!
    niech Twoje postanowienia marzenia i plany sie spelnia a nowy rok owocuje w jak najlepsze i najszczesliwsze wydarzenia, niech Twoje zycie zmienia sie na lepsze. Duzo milosci i ciepelka, wspanialej atmosfery. Otaczaj się dobrymi ludzmi, nie falszywimi, tylko takimi, ktorzy zawsze pomogą i zawsze będą ze względu na Twoją osobowość!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.