Geneva

No i ostatnie miejsce jakie odwiedziliśmy w te 2 tygodnie, to Geneva. Przepiękne miasto, chętnie zobaczyłabym je jeszcze raz.

Patek i Rolex. Dwie bardzo znane i drogie firmy, produkujące zegarki. Ogólnie cała Szwajcaria znana jest z tych produktów i cieszy się uznaniem na świecie.
Nie bez przyczyny mówi się, że: " Na zachodzie kolej chodzi jak szwajcarski zegarek."

Zegar kwiatowy, jeden z symboli Genewy.

Fontanna Genewska. Jest najwyższą fontanną na świecie. Tryska na wysokość 140 metrów.

W czasie lunchu na mieście można zobaczyć ludzi w garniakach.

Katedra św. Piotra

Plac du Bourg de Four - serce Starego Miasta

Pod każdym hotelem stoją Panowie.

Obóz bardzo mi się podobał. Poznałam fajnych ludzi, zobaczyłam wiele nowych miejsc, które zauroczyły mnie sobą, ale też odwiedziłam Paryż, w którym już wcześniej byłam. Patrząc na wszystkie wyjazdy, na których już miałam okazję być, to ta kolonia "Od Paryża po Barcelonę", jest jedną z najlepszych :)

Nasza piosenka obozowa (nawet ułożyłam jedną zwrotkę :P ):

1) Na kolonię przyjechałem, dużo ludzi tu poznałem.
2) Super tutaj bawię się, na kolonii nie jest źle.
3) Chociaż wi-fi tutaj nie ma, to nic więcej nam nie trzeba.
4) A w hotelu dużo ludzi i nikomu się nie nudzi.
5) Wszyscy wciąż się uśmiechają, bo jedzenia dużo mają.
6) Po śniadaniu ani śladu, a my chcemy już obiadu.
7) Fajna plaża, dużo słońca, każda Polka jest gorąca.
8) Każdy chłopak opalony, poszukuje tutaj żony.
9) Barcelona z piłki znana, więc zabawa jest od rana.
10) Morze bardzo słone jest, ale fale są the best .
11) Nasza pani jak ta lala, na słoneczku się opala.
12) Ania, Wiola i Marzenka, nikt tu przy nich nie wymięka.
13) Pan Januszek i Marianek, mają tutaj dużo fanek.
14) Pan kierowca elegancik, zawsze spodnie ma na kancik.
15) Nasza grupa to rodzina, cieszy nas tu każda chwila.
16) A na miasto po kolacji, nie kończymy dziś libacji.
17) A po mieście spać idziemy, no bo rano nie wstaniemy.

I tak znikam znów na jakieś 2 tygodnie. Już jutro wyjeżdżam dalej ;) Tym razem do wujków. A po powrocie od nich zmykam do Anglii.
Także.. Do usłyszenia :) Miłych wakacji ..!

Komentarze

  1. Wow! Super miałaś wyjazd, a tu zaraz znów kolejny. Twoje wakacje na pewno będą udane. ;) Świetnie wyszły te zdjęcia. Teraz widzę, jak pięknym krajem jest Szwajcaria. Co do tych zegarków Rolexy są naprawdę znane. Nie raz słyszy się o nich w filmach. W czasie lunchu ludzie w garniakach? No proszę, jacy oni eleganccy. ;D W Polsce też by się tak przydało, choć można się czasem natknąć. xd Plac du Bourg de Four po prostu piękny. Kreatywna ta piosenka obozowa. :)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się super bawisz :3
    Ciekawe zdjęcia :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze wyjazdu ^^ super zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, ale tam magicznie! Tak bardzo chce odwiedzić to miasto! :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) zazdroszcze wyjazdu :D
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia *-* Genewa to cudowne miasto ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo zdjęć!Super :)).Miejsce po prostu genialne ,dobrze ,że dodałaś tyle fotek to można się ponapawać tymi uliczkami i ślicznymi miejscami <33
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć wyjazdu :) Zdjęcia są piękne, a to miejsce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu! Cudowne zdjecia :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, faktycznie Szwajcaria słynie z bardzo dobrych i drogich zegarków :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie byłam tam, ale po tych Twoich zdjęciach chyba wpisuję Genewę na listę must visit! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje i zapraszam częściej do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, a ten zegar kwiatowy jest całkiem ciekawy. Zazdroszczę wyjazdu :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaa, ale się zdziwiłam co do tej fontanny :o Jest ogromna!

    http://claaudiablog.blogspot.com/