Najlepszą metodą wypoczynku jest zmęczenie fizyczne...

Tak jak w temacie... Najlepszą metodą wypoczynku jest zmęczenie fizyczne. Nie ma to jak się wymęczyć na przejażdżce rower, przechadzce po okolicach czy jakiej kolwiek innej formie sportu. Sport to zdrowie i tutaj jestem stanowczo na tak.
Ktoś by mi powiedział, a co z tymi co nie mogą się mocno wysilać, no to spacery, spacery i jeszcze raz spacery. Taka aktywność fizyczna to przy wadze 60kg to ok. 220 kcal w ciągu godziny.Więcej o spalaniu przez was kalorii możecie poczytać tutaj.
Dzisiejszy dzień mogę uznać za bardzo pozytywny. Widziałam się z dwiema znajomymi i bardzo mnie cieszy, że miałyśmy trochę czasu pogadać. Także spędziłam sporo czasu z moją siostrą. Od rana ze mną latała ;) Najpierw byłyśmy na dworze, trochę poganiałyśmy po placu zabaw (pewnie stwierdzicie, że jestem za stara, ale raz się żyje), skakałyśmy w dal i zdążyłyśmy jeszcze zrobić wojnę na mlecze xD Po obiedzie wybrałyśmy się na rowery. Zrobiłyśmy takie kółko z Woli na Bojszowy i drugą stroną Woli wróciłyśmy. Z tego co sprawdzałam na mapie, wyszło ok. 16 km. Mam parę zdjęć z tej naszej "wyprawy" ;)

Nie wiem czy zauważyliście, ale mam nowy nagłówek. Jest to mój pierwszy :3 
Może taki być? Lubicie różnego tytu formy sportu? Co lubicie najbardziej?

Miłego dnia. :)

Komentarze

  1. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję te wakacje spędzić aktywnie, czyli rower, siatkówka i bieganie :)