Przejdź do głównej zawartości

Dobrze odwalona robota?

No a więc tak. Następny post będzie o tym co się działo u mnie dzisiaj w nocy xd Ale wcześniej trochę was ponudzę, a może zaciekawię moją osobą. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Taki łańcuszek posyłany między blogerami mający zareklamować ich blogi. Jest tylko jedna obowiązująca zasada:


"Liebster Blog jest przyznawana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze 

wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od 

osoby nominującej, następnie wymyślić 11 nowych pytań i nominować następne 

11 osób do tej zabawy."

W ostatnim czasie otrzymałam 2 nominacje. Od razu mówię, że jest to pierwszy i ostatni raz takich łańcuszków.

Nominowała mnie: http://thewildestofspirits.blogspot.com/


1. Standardowo, dlaczego założyłaś/eś bloga?
Blog miał być dla mnie miejscem do umieszczania moich zdjęć. Jego główną tematyką miała być amatorska fotografia. Uwielbiam robić zdjęcia, jest to moim hobby już od lat. Chciałabym, aby zdjęcia, które wykonuje, były jak najlepsze. Wiadome, że trening czyni mistrza, ale myślę, że też ważne są opinie ludzi z zewnątrz, którzy mogą nam coś doradzić, by się doskonalić.


2. Jak długo blogujesz?
Moje pierwsze styczności z blogami miałam już w szkole podstawowej. Nie było to coś nadzwyczajnego, bo ani nie wiedziałam co w nich pisać. Był to też taki słomiany zapał, bo wszyscy mają to ja też chcę. Od tego czasu nie miałam swojego bloga. Dopiero tego założyłam na początku czerwca.


3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Hm. Ciężkie pytanie, bo czytam wiele książek jeśli mam na to czas (czyt. wakacje). Wiele jest takich, które bardzo lubię. Trochę ciężka, ale warta przeczytania to "Anemony" Elżbiety Wojnarowskiej.

4. Jakie blogi czytasz?
Jest bardzo dużo blogów, które obserwuję i bardzo lubię tam zaglądać. Mają one różne tematyki, ale większość z nich są o podróżach, fotografii, a także z postami tematycznymi, które zmuszą nas do mniejszych bądź większych refleksji.

5. Czego nie lubisz w ludziach?
Jestem osobą pokojowo nastawioną do osób trzecich. Wiem, że jesteśmy tylko ludźmi i nikt nie jest idealny, w tym ja. Ale są pewne rzeczy, z którymi powinniśmy sobie radzić. Czymś takim jest natarczywość i nachalność. 

6. Na co najbardziej zwracasz uwagę, wchodząc na czyjegoś bloga?
Na jego tematykę i styl pisania takiej osoby. Przyjemniej czyta się wpisy osób, które mają kulturę języka.

7. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie jednego posta?
A to różnie. Czasami 30 min, ale i bywa tak, że siedzę nad nim nawet po 2h.

8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale bardzo lubię delikatne zapachy ze względu na moje bóle migreny :P

9. Co motywuje Cię do blogowania?
Tak właściwie to nie wiem. Po prostu lubię to. Blogowanie to dla mnie zajęcie, dzięki któremu inni mogą ujrzeć moje prace, ale także ocenić i skomentować. To sprawia, że z chęcią dodaję tutaj zdjęcia. Z resztą mam ich na prawdę sporo. ;)

10. Co zajmuje najwięcej Twojego czasu?
To zależy. W roku szkolnym to szkoła. Jak inaczej :P Ale staram się chociaż trochę urozmaicać mój czas wolny. Wychodzę na spacery, jeżdżę na rowerze, spotykam się ze znajomymi, a wszystkiemu temu towarzyszy mi mój aparat :)

11. Co w blogosferze irytuje Cię najbardziej?

Robienie coś w zamian. "Obserwuję, to zaobserwuj mnie też"... 

Drugą nominację otrzymałam od http://patrycja-dabrowska.blogspot.com/

1. Jakie jest Twoje hobby?
Nie ciężko zauważyć, że sporo czasu poświęcam na fotografię. Nie bez powodu taka tematyka bloga ;)

2. Najzabawniejsze zdarzenie w wakacje?
Działo się wszystko to podczas mojego pobytu w Lloret de Mar. W środku nocy nagle zaczął wyć głośno alarm w hotelu. Nikt nic nie wiedział. Co się dzieje, jak, gdzie, kiedy? Strach, panika. Może to morderca, może bombę podstawili? Wychowawcy innego obozu przeszukiwali uczestnikom torby. Tyle się działo. A ja to przespałam xd

3. Jakim zwierzakiem mógłbyś/mogłabyś być i dlaczego?
głupie pytanie. zostawię bez komentarza :p

4. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Najlepszy film ever to 'wytańczyć marzenia' i 'chłopiec w pasiastej koszuli'. Ten pierwszy pokazuje taniec nie tylko jako hobby, ale także jako coś co buduje nasz charakter. Coś co uczy nas szacunku do siebie i drugiej osoby. Coś co ma w nas wykreować zaufanie do drugiego człowieka. 'Wytańczyć marzenia' to też film, który pokazuje nam człowieka, który uwielbia młodzież, który wierzy w nią, a także stara się im pomóc i jest do ich pełnej dyspozycji.
'Chłopiec w pasiastej koszuli' to piękny film o przyjaźni, która nie zna granic i nie spogląda na granice (w filmie są to różnice narodowościowe. Jeden chłopiec jest Niemcem, drugi Żydem). Ukazuje nam dziecięcą przyjaźń, której powinniśmy się uczyć od młodszych.

5. Kierujesz się sercem czy umysłem?
Prawie zawsze podejmuję rozważne decyzje. Ale w niektórych sytuacjach kieruję się sercem. Świetnie opisuje to ten best. 

6. Śpiewałaś/eś kiedyś pod prysznicem lub w jakimś miejscu publicznym?
Na basenie po wf-ie :D Ah ta gimbaza. To były czasy.

7. Ulubiona piosenka w tym tygodniu?

8. Jaka jest Twoja słabość (pompki, czekoladki itp...)
Moja słabość? Zakupy...

9. Zagrałbyś/zagrałabyś w filmie? W jakim i dlaczego?
Nie. Jakoś nie kręci mnie gra aktorska w filmach. Za to miałam okazję wystąpić amatorsko w megawidowisku. O tym może o tym przeczytać tutaj.

10. Na jaką imprezę poszłabyś/poszedłbyś?
Najchętniej poszłabym odpocząć. Wczoraj odprawiałam 18. Zdjęcia pojawią się już w następnym poście ;)

11. Nie będę oryginalna - wstaw swoje zdjęcie, które Ci się podoba.


I to by było na tyle z mojej strony. Teraz tylko nominacja. A więc tak. Na moje pytania odpowiedzą:
http://p-ann.blogspot.com/
http://ankyls.blogspot.com/
http://czesc-jestem-daria.blogspot.com/
http://modolivem.blogspot.com/
http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/
http://blantt99-bloq.blogspot.com/
http://gawronkoweprzemyslenia.blogspot.com/
http://companyundercover.blogspot.com/
http://swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com/
http://xxtinaaaxx.blogspot.com/
http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

A oto pytania dla was :)
1. Ulubiona potrawa z dzieciństwa.
2. Na jakim filmie ostatnio byłaś/eś w kinie?
3. Czego się boisz?
4. Co chciałeś zawsze zrobić, ale coś cię powstrzymywało?
5. Lubisz podróżować?
6.Co jest twoją pasją?
7. Na jaką imprezę byś się wybrał/a?
8. Ulubiona historia z książki/filmu.
9. Wymarzony prezent...
10. Prowadzę bloga ponieważ...
11. Czynisz postanowienia noworoczne?

Komentarze

  1. Dzięki ;) Już odpowiedziałam na pytania :) http://blantt99-bloq.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.