Mam już 2 latka.

Co prawda zostały jeszcze 3 dni, ale podejrzewam, że we wtorek nie dam rady tutaj nic napisać.
Już 30 września (tak w dzień chłopaka) mój ukochany Dawidek skończy 2 latka.

 Bardzo szybko zleciał ten czas. Teraz bym pisała to co każdy z nas słyszy: "pamiętam jak jeszcze byłeś w inkubatorze, jak chodziłeś pod stołem, jak ..." itd.

 Ja zamiast tego wspominania (bo robią to za mnie zdjęcia ;) ) to chciałam Ci Dawidku życzyć, byś nadal rozwijał się tak jak rozwijasz.
 Byś był pełen uśmiechu i życia, tak jak było dotychczas.

 By ci się dobrze mieszkało w nowym domku ;)
 I żebyś poznał tam nowych kolegów, no i koleżanki ;)

 Byś nadal miał tą ciekawość świata ;)

Byś miał co wspominać z dzieciństwa, gdy będziesz w moim wieku :P

 Rośnij zdrowy, jak na drożdżach.

Śpiewaj tak, jak śpiewasz. Nie ważne czy to ma sens logiczny czy nie ;) Śpiewaj po swojemu :)

  No i niech ci się spełnią twoje marzenia ;)

 PS. I nie przestawaj tańczyć :D

Komentarze

  1. przeuroczy jest :3

    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mi się spodoba to zaobserwuję ;)

      Usuń
  2. śliczny chłopczyk ! <3
    U mnie dzisiaj siostrzeniec skończył dwa latka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny maluch ;) fajny pomysł z tym postem
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki Maluch <3 najlepsze życzenia dla niego!