Przejdź do głównej zawartości

Edzia rusza w świat...

Chciałam dać filmik piosenki, z której zawzięłam pomysł na tytuł posta, no ale nie wyszło :3 Dlatego jeśli chcecie posłuchać kliknijcie w tutaj.
Pewnie zapytacie, dlaczego taka piosenka. Odpowiedź jest prosta i oczywista... Mamy wakacje, a co za tym idzie ... mnóstwo wyjazdów, wycieczek, wylegiwania się, zwiedzania, spotykania ze znajomymi i jeszcze wiele innych.
W to jeszcze muszę włączyć moje 18-te urodziny. No właśnie. Czasami się zastanawiam, czy ja przespałam fragment życia czy co, ale ja nie czuję jakbym na tym świecie tyle była :o Wchodzę w świat dorosłości. Jak to groźnie brzmi xD Ten fakt jest przerażający. Ale no.. cóż poradzić. Jak to mawiali moi fizycy: "Nikt nie mówił, że życie będzie łatwe" .. :D
A po za tym. Jak większość z was, odebrałam dzisiaj moje świadectwo. Oficjalnie mogę uznać, że mamy wakacje, a ja jestem już 3-cio klasistką. Pewnie zauważyliście, że nie jestem zadowolona z siebie i z mojej średniej. Ale dzisiaj usłyszałam parę słów, które dały nadzieję i motywację na przyszły rok szkolny.
Fajnie jest przyjść do domu z myślą, że można nic nie robić. Nie trzeba się uczyć, nic przygotowywać. Robi się co chce. Ja nie traciłam popołudniowego czasu :) Gdy tylko wróciłam ze szkoły, pojechałam z ciocią i babcią na zakupy, a po obiedzie wyszłam na dwór z Dawidkiem :)












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zimowo na Woli...

Wszystkie blogi... no może większość oblegają zdjęcia grudniowego śniegu... Wszyscy próbują się nacieszyć, bo nie potrwa to długo... Już w czwartek zapowiadają odwilż...

Proszę Pani, Proszę Pana...

Nam, młodym studentom, ciężko jest się przestawić, że do osoby zaledwie 10 lat starszej musimy mówić na per doktorze\Pani\Panie. Nie czuje się respektu, przez wiek, bo każdy ma w podświadomości, że osoba stojąca przed nim jest niemal rówieśnikiem.

Sesja par

Cześć, wrzucam zaległą sesję, którą można było już wcześniej oglądać na moim profilu fb, a także na instagramie. Temat fotografii par był dla totalną nowością i wyzwaniem. Idealnie udało nam się wpasować do pory roku oraz warunków pogodowych. Zrobiliśmy sporo ujęć na Toruńskiej starówce, a na deser poszliśmy na Bulwar Filadelfijski. Miło wracam do tej chwili spędzonej z Laurą i Kamilem, ponieważ sesja wyszła wspaniale. Mając na uwadze, że był to mój pierwszy raz, to uważam, że był to wielki krok do przodu.